هتل " The White " هوشی مین ویتنام

هتل " The White " هوشی مین ویتنام

هتل " The White " هوشی مین ویتنام

هتل " The White " یکی از معروف ترین و مدرن ترین هتل های سه ستاره شهر هوشی مین ویتنام در تور ویتنام است. این هتل زیبا همواره جزئی از انتخاب مسافران در برای داشتنی اقامتی مطلب و راحت در سفر به شهر هوشی مین ویتنام بوده و سرویس ارائه شده از سوی این هتل به مهمانان و مسافران نظر آنان را به خود جلب می کند.

هتل سفید هوش مین تنها 3 دقیقه  مسافت بصورت پیاده روی با بازار معروف بن Thanh و بازار غذا خیابان بن Thanh هوشی مین فاصله دارد. یک پیاده روی 10 دقیقه ای لذتبخش می تواند شما را به موزه هنرهای زیبای و Takashimaya ویتنام منتقل کند. فرودگاه بین المللی Tan Son Nhat تنها 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

همچنین واحد های اقامتی این هتل از پارچه ساخته شده اند، با کف پوش چوب سخت، تهویه مطبوع و صندوق شخصی. تلویزیون کابلی، مینی بار و کتری برقی که همگی برای راحتی شما در سفر به ویتنام و با تور ویتنام تعبیه شده اند. حمام اختصاصی با دوش یا وان حمام جداگانه، سشوار و لوازم آرایشی از خدمات رایگان این هتل به شمار می روند.

کارکنان هتل " The White " با رفتاری حرفه ای و دوستانه نظر شما را به خود جلب  می کنند.

در سفر با تور ویتنام و اقامت در این هتل مجلل می توانید در رستوران White Hotel از غذاهای متنوع ویتنامی، غذاهای اروپایی و چینی لذت ببرید.


* برای اطلاع از شرایط تور ویتنام اینجا کلیک کنید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS